Om detta inlägg får...

Blondinen Amir (vars blogg jag inte läser, men läser skvallerbloggen falsksanning.blogg.se) har lovat att färga håret brunt om hans blogginlägg får 5.000 kommentarer... Han kanske trodde det var safe, eftersom folk inte kommenterar så hemskt mycket. (han är faktiskt uppe i typ 3000 kommentarer nu!)

Tänkte på min kära blogg och mina läsare som aldrig kommenterar så jag tänkte göra en liknande grej...

Om jag får 5 kommentarer på detta inlägg så springer jag naken genom Arlöv.

Lika omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha nu vill jag inte att du ska springa naken genom arlöv. Jag ville bara säga att jag läser allt du skriver här. Det är bara det att man ibland inte riktigt vet vad man ska kommentera :)

2009-09-17 @ 17:56:04
Postat av: Linnsan

bara tre kommentarer kvar till du måste springa naken :P hahah.

2009-09-17 @ 21:00:08
Postat av: jessie

ser ut som att du får springa snart.

2009-09-18 @ 10:29:39
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: jessies mamma

jessica tvingade mig att skriva.

men jag måste erkänna att jag tycker att det är en rolig grej.

Lycka till :)

2009-09-18 @ 10:31:17
Postat av: sofie

Bara för det ska jag kommentera :P hahah Lycka till med nakenspringandet! ;P haha. Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-09-18 @ 14:07:58
URL: http://soooffizz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0