Oh my god... Men!

Hello :) Nu är det verkligen dags för mig att sova. Jag har blivit så seg. Sover inte på kvällarna och är trött på morgnarna... Have to get a grip. Har kollat på The hills avsnitt på engelska mtv. Säsong fem kan man se där. Jag förstår inte hur den här tjejen Heidi tänker. Vet inte om ni känner till all drama och the hills, men hon är tillsammans med säkert världens sämsta pojkvän.. Ja, inte världens sämsta, allt är ju relativt men jag hade hellre levt som nunna och jag är inte ens religiös, än att dejta honom. Han tar henne för givet, har gjort sig och henne ovän med alla vänner, sitter bara hemma, kommer inte överrens med hennes mamma eller syster och anstränger sig inte för att vara trevlig mot dem. Läs inte detta om du inte vill veta vad som händer i säsong fem :p Och nu raggade han på en bartender och när Heidi fick reda på det sa han inte ens förlåt utan blev arg för att hon inte trodde på hans lögn att han var oskyldig. Så hon reste bort och under tiden hon var borta så gick han tillbaka till baren och raggade igen. Hon kom hem och istället för att försöka kyssa hennes fötter, vilket han borde så gick han ut på en klubb. Heidi och hans syster tänkte gå och se vad han gjorde eftersom hon inte litade på honom och fann honom sitta bredvid bartendern som han raggat på och hennes vänninor.

Hon gjorde slut och han ansträngde sig inte ens för att säga förlåt. Han tar henne för givet och tycker väl att hon får ta det om hon ska vara tillsammans med honom. Han är såå jävla stolt den killen, han kan inte erkänna sina egna fel.


Och ni vet väl att serien är reality? Så tro inte att jag går i taket för något fejk hehe. Jaja, ska lugna mig. Går verkligen mig på nerverna när någon behandlar sin partner så.

Dagens roliga historia:

Nu när vi talar om dumma killar så måste jag ändå berätta vad Dilshad berättade för mig idag. Hans kollega med okänt namn hade pratat om sin flickvän och något om att hon var lite jobbig just nu.
Så hade han sagt : Ja, hon har nog mens nu... det är väl i slutet av månaden som hon får sin mens?
Dilshad svarade: Ehh hur ska jag veta det?
Kollegan: Ja men får inte din flickvän det i slutet av månaden? Alla tjejer får väl det samtidigt.


HAHAHAHA. Hans flickvän verkar inte ha lärt honom något om kvinnans underliga värld, som han redan borde känna till i den åldern!!. Haha som jag sa till Dilshad, samhället hade fan gått under om alla tjejer haft mens samtidigt :D Värsta krigen, demonstrationer och catfights på gatorna varje månad ;)

 

Imorgon ska jag hem och stanna hemma hela helgen. Home to my family. Personalfest imorgon och lite annat smått&gott i helgen. Jag får se om jag bloggar något, annars hörs vi på söndag. Hoppas ni saknar mig iaf lite.


Kommentarer
Postat av: Sanja

Hahahahahahahah de va de roligaste jag läst på länge =)

2009-09-04 @ 14:20:29
Postat av: Sara

Jag trodde först du drev med oss.. Vem tror att vi kvinnor har mens samtidigt haha. Inte konstigt att tjejen är lite jobbig mot honom :P Ja, deras förhållande är helt sjukt. Du har läst om bröstoperationen Heidi gjorde va? Spencer betalade och nu är han SÅ stolt över sin plastkvinna.. Hon måste ha dålig självkänsla eller så är hon besatt av honom.. Men hur står det till nu?? Är de tillsammans igen? Haha, du är insatt :P Men vi syns på lördag nästa helg?? Hade varit nice :) Kram!

2009-09-04 @ 23:56:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0