Mondaymorning.

Idag gick jag upp klockan åtta (okej kvart över) för jag skulle ringa till distriktssköterskan.. Som tur var behövde jag ej gå dit, ska köpa en salva på apoteket bara. To my foots. Idag ska jag göra läxa till kvällskursen ikväll. Fattar inte ens vad de menar med läxan men jaja. Sen städa. Sen vet jag inte. Fan, jag som var stressad igårkväll för jag hade mycket att göra?

Say what... Japp, ikväll vid fem är det alltså kvällskurs. Skola varenda dag denna vecka, kommer kännas konstigt... Måste ha med mig lunch, kan inte äta falafel varje dag :p Och har inte råd med annat. Får väl gå och handla sen kaanske, tror jag har bröd faktiskt. Ja, jag äter alltid knäckebröd till frukost, det är därför jag kanske inte har vanligt bröd hemma, se det inte som att jag inte har någon mat! Det var kul att träffa honey igårkväll, saknade varann lite efter tre dygn apart. Men ännu roligare att vara hemma hos familjen en helg. Riktigt skönt.

Japps, men nu ska jag äta frukost, är hungrig.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0