miss u

Vi gör allt vi kan för djuren. Det är frågan om när de fått nog.
Ibland får man fråga sig vad som är humanast,
men vi så länge djuret kämpar så kämpar vi.
Sagt av en av djurpoliserna på SPCA, Houston.


Den meningen fick mig verkligen att känna att jag gjorde rätt... Jag kämpade för Shelly för att hon kämpade. Hon kämpade verkligen med hela sitt liv och hjärta... men en dag fanns det bara inget bot eller medicin som kunde rädda henne... Det går inte en dag utan att jag tänker på henne, på den sista tiden vi delade tillsammans när vi var så otroligt tajta och hur hon älskade mig så som hon inte älskade någon annan... Går inte en dag utan att jag saknar henne och önskar att hon var här hos mig så jag kunde mysa med henne nära halsen, klappa hennes mjuka päls, ge henne massor av gott.. jag saknar den villkorslösa kärleken som hon gav mig, jag vill känna den igen..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0