Höst?

Idag är det den 1 september... Nu drar allt igång snart, skola, plugg, varma koftor, köpa stövlar, försöka vara snygg fast man har ett ton kläder på sig och knappt kan gå, alla bra serier börjar igen... Gossip girl!!

Hösten är rätt härlig ändå, tycker ni inte? Sommaren har varit helt jäkla fantastisk. Vädret har varit helt underbart, jag har haft ett skitroligt sommarjobb, blivit riktigt brun och flyttat till och med. Fast jag inte hade några vänner alls i Kristianstad så lyckades jag ändå ha en jäkligt bra sommar med familjen och kollegorna, så det är jag glad över :) Träffade ju inte Sara förrän jag nästan skulle flytta! Så med det bakom mig ser jag verkligen positivt på hösten, allt jag har framför mig. Ingen aning om vad, nya klasskompisar, nya lärare till viss del, ny stad - ja, det kan bli helt underbart och jag hoppas det blir det.


Jag måste ändå säga att jag är ledsen att sommaren tar slut, jag känner att jag knappt hunnit vara vid stranden, varför är det alltid så? Har varit vid stranden typ 3 gånger bara? Men så känner jag iofs varje år. Jag menar, man längtar varenda jäkla vinter&vår till sommaren för dåå är man på stranden. Men är man egentligen det? Jag lyckas jobba alla varma dagar och vara ledig när det regnar. Verkar som att alla lyckas med det, det är väl märkligt?

 

Ja, nu ska jag börja läsa lite i en bok som jag hämtade idag som heter "Svåra samtal". jag ska bli bättre på det här att snacka vetni. Vid fyra drar jag till kvällskursen, Samtalsmetodik är det. Wish me luck :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0