Fröken duktig

Har städat hela lägenheten, så här är superfint nu :) Det var lite skitigt igår när mor&bror kom, men orkade inte städa innan marsvinen åkte. Ja, mamma passar de tills på måndagkväll, så det är en ledig helg på så sätt :D Skönt faktiskt.

Detta är vad jag ska ägna mig åt nu. Halleluja.. Två olika ämne - 7 olika böcker, where should I start?


Mitt inlägg om att jag ska springa naken genom Arlöv har fått fyra kommentarer haha. Så ja, tills klockan 00.00 ikväll har ni på er. Känner mig rätt lugn ;p

Nu ska jag gå och plugga! Ha en bra fredag alla!

Det tar mig minst tio min för att ladda upp en jävla bild, så det förklarar varför jag sällan har bilder nu för tiden. Hatar detta skitet, varför kan inget bara FUNGERA? "det är för tjocka väggar i din  lägenhet så det är därför telenors mobila bredband inte funkar".. Ahhh bite me!

Kommentarer
Postat av: FS

sv: haha tack så mkt sötnos! =)

Nej, jag har inga planer att lägga ner.



kram

2009-09-19 @ 13:43:39
URL: http://falsksanning.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0