Friends on friday!

Igår och idag har det varit superroliga dagar :) Jag kan börja med gårdagen, då jag var hos Sara först på eftermiddagen. Pratade och skvallrade en massa, och såklart djupa samtal :) Alltid lika roligt att prata med dig Sara :D Och såklart hennes söta hundar. Blev lite halvrädd när alla kom kutande mot mig haha, men när en och en kom fram och hälsade så var det kul. Ni som inte vet så har jag varit hundrädd hela mitt liv, det är bara nu de senaste åren som det har försvunnit mer och mer. Vill ju ha en egen hund!

Superkul att träffa Sara! Sen på kvällen blev jag hembjuden till Sofie med hennes kompis Lisa för att titta på idol och sen en film vi hyrde. Vi var inte så värst koncentrerade på filmen på grund av vissa omständigheter :p Mycket trevligt att umgås med dem, de är riktigt härliga tjejer tycker jag! Sofie var min ärkefiende för bara något år sen, typ mellan 2006-2008. Haha, men man kan väl alltid gräva ner stridsyxan? Så mycket jag bråkat med henne har jag aldrig bråkat med någon, sms-krig och andra bitchiga saker. Det känns ju ändå helt okej att bli kompis med nån man varit riktig ovän med för då vet man ju varandras sämsta sidor redan, då var det avklarat.

Glömde nämna att hon har en liten kattunge som är helbusig!! Sööt.

Kom hem vid halv ett på natten därifrån. Nice!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0