Dilshad

Här kommer en liten presentation om min pojkvän:

Personfakta
Namn: Dilshad
Född: 1987
Yrke: Murare, läser just nu upp några ämne för att senare kunna plugga till byggingenjör.

Snabba favoriter
Favoritdjur: Vill säga alla, men det blir påfågel
Favoritfärg: Gul
Favoritmaträtt: Kurdisk mat som ex. kubba och vindruvsdolmar, thaimat, samt Sofies mat. Äter inte kött.
Favorit akoholhaltig dryck: Öl funkar alltid, tequila ibland
Favoritfilm: Shrek (alla Shrek-filmer). När det gäller serier är det Family guy.


och lite under ytan..
Det roligaste att göra: Just nu är det att spela paintball, som jag först testade för några veckor sen!
Det tråkigaste att göra: Behöva sitta tillsammans med gäster som man inte alls vill prata med, för artighetens skull
Bästa minnet med Sofie: Scooterfärden genom Lefkas
Mest nöjd med, med mig själv: Nöjd med det mesta, hade kunnat tappa något kilo eller bygga upp lite muskler, men jag säger axlarna.
Min starkaste åsikt:
Gör dig av med religion, ingen vinner på det förutom fanatikerna som inte vill någons bästa.

Bästa egenskaper enligt mig, Sofie:
Vänlig mot alla, ser och bryr sig om orättvisor och fel i samhället, bra självförtroende, vilket tar honom långt i livet. Detta är inte bästa egenskaperna som pojkvän, utan som människa :)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0