Day with mommy!

För att inte göra alltför långa inlägg kommer här en uppdatering vad som sker denna lördag! Jag intog stan med mamma. Kände mig inte alltför snygg och fräsch. Nej, jag var inte bakfull haha men hade sovit lite och hann inte tvätta håret innan vi körde eftersom mammas hårfön suger. Hon gav den bra hårfönen till mig när jag flyttade, är inte mamma söt?

Jag ville ha något som piffade upp min garderob, den känns så jävla trist nu inför hösten. Köpte ett skitfint linne på H&m som jag kan ha kofta till, sen en cool kofta med dragkedja, lite udda från Aima och sedan en vanlig lila top. Den satt bra så det var mest därför jag köpte den, inte för att den var udda, den var mer baströja. Mamma bjöd på fika, biskvi - me love.

Så nu är det kul att jag fick ett nytt linne eftersom jag inte hade något roligt att ha på mig ikväll när min kusin har 25-årskalas. Now I have ;) Så jag ska gå och försöka föna mitt hår nu och sminka mig sen bär det av.

Imorgon blir det att softa här innan  jag drar hem på kvällen. Ha det niiice vänner!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0