Dag med mormor!

Idag har jag haft en rolig dag :D Mormor kom vid halv elva och vi tittade på min lägenhet. Hon har inte sett den innan. Efter lite rundtur och mackor begav vi oss till Burlöv centrum. Vi gick och kollade i affärer men då vi är lika kräsna båda två (hon lite mer) så hittade vi inget.. Jag köpte ett fint fat som är skimmrande med rosor och sen fick jag en pajform eftersom hon gav mig björnbär - mmm!

Tog en fika på Tasty house, ganska billigt café faktiskt. Baklava ingår när man köper kaffe och glassen är billig och väldigt god. Orkade knappt två kulor och jag brukar alltid orka. Snackade en massa, trevligt att prata, djupa samtal blev det.. Men det är så när man har det runt sig liksom.. Cancer... och mobbing.. eller ja, kan vara mobbing, men man vet ju inte... man bara märker att ett barn beter sig underligt. Det är hemska saker det.. Man kan skatta sig lycklig att man är frisk och mår bra både psykiskt och fysiskt. ja, jag vill inte skriva ut vad som helst här i bloggen men cellgift kan verkligen orsaka total nedbrytning. Mina tankar går till henne som det handlar om i alla fall.

Ja, men dagen var ändå munter, vi hade roligt :D Sen gick vi hem och mamma kom och jag lagade mat. Blev gott. Hyfsat gott iaf. Imorgon är det första dagen i den "riktiga" skolan. hehe, min dagskurs alltså, den som är på heltid. Ska bli sååå spännande. Har inte valt outfit än, hörde att det skulle bli kallt och regnigt, så får anpassa mig imorgon.

Ja, men nu ska jag vara lite social mot flickorna innan Dilshad kommer. Ha det så bra alla och take care!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0