Cykelutflykt!

Sitter här i soffan och är lite trött efter dagen. Som ni anar av rubriken så cyklade jag och Dilshad iväg mot Åkarp vid halv två-tiden. Jag hade packat ner lite gott, en filt att sitta på och han tog med sig en grill. Sen när vi kom dit så cyklade vi vidare mot Lomma, där vi handlade vegoburgare till grillningen. Det gick skitsnabbt att cykla dit! Tog nog en halvtimme ungefär, smidigt!

När vi kom till stranden var det inte direkt strålande sol längre, utan ganska blåsigt och mörkt på himlen. Hehe som vanligt när vi ska göra nåt så står inte vädret på vår sida, men det gjorde inget för vi hade skitkul :D Efter vi ätit låg vi och vilade en stund, sen var det kallt som fan så vi cyklade tillbaka. Om det hade varit varmt hade man kunnat stanna där längre och kanske badat fötterna o så.

Men men, ikväll blir det förmodligen utgång, jihooo :D Ska bli kalas. Berättar om det imorgon ;)


Här cyklade vi! Den gröna pilen är Arlöv och sen cyklade vi till Lomma, den röda pilen:D Pedagogiskt och bra :p




Såhär sken solen på vägen dit :) Drick-paus!
Ser ni att han klippt sig, skitsnygg. Älskar när han är välklippt!


Vem tog fotot?? Jo det gjorde min kamera i samarbete med den rostade löken ;) Yeaah!


Vi kämpade med att göra hopp-bilder! Här lyckades vi tima hoppet men syns våra ansikte? No.





Nu ska jag umgås med marsvinen, CIAO ;)

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Åh vilken mysig dag! Själv har man redan inhandlat sig en höst/vinter jacka haha. Tänkte att dte var lika bra man var ute i god tid ;) Ha så kul ikväll! Vill också ut buuhuu, får bli någon annan helg för moii! puss

2009-09-12 @ 20:21:42
Postat av: sara

ni tar verkligen vara på de sista sensommardagarna :)fint! jag vill också njuta lite till, men nu verkar det rätt grått :P

2009-09-13 @ 14:52:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0