B i o!

Igår var jag på bio med mamma och pappa. Vi såg "flickan som lekte med elden". Väldigt bra!! Ettan, "män som hatar kvinnor" är mycket bättre, storyn är bättre, men den här var verkligen skitbra den med! Riktigt bra skådespel och en skitbra story även denna, men ni som sett Män som hatar kvinnor vet ju att den är fantastiskt bra, så ni förstår nog vad jag menar att storyn inte är bättre på den här.

Se den bara om ni sett ettan! Längtar till trean kommer ut, denna lämnade mig med massa frågetecken! Kanske därför också ettan är lite bättre, för där får man ju reda på allt i slutet. Aja, ska ni avslöja något ;)

Kommentarer
Postat av: linnsan

Kollade faktiskt på män som hatar kvinnor för första gången i fredags, och både jag och samer älskar den, så nästa fredag har vi planerat bio och kolla på tvåan:P då vet man att den är bra iaf:P

Får ses i veckan aiight..

Puss gumms

2009-09-27 @ 12:32:21
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0