Upp with the tupp

Hello, nu är jag hemma i min kära lägenhet!! Gick upp sex imorse - bahhh.

När jag kom hem var det lite kallt och jag såg att både balkongen och köksfönstret var öppet och lampan tänd. Smart att öppna fönster och dörrar så länge när värmen är på - dåligt för miljön och elementen! Det var min pojkvän som gjort det alltså. Så jag blev lite sur och skickade sms och sa att han ska lämna lägenheten så som jag lämnar den, för jag tänker på allt när jag åker hemifrån så länge. Sen hade han dödat min blomma också.. Han skulle vattnat den i fredags men vattnade den igår och nu har den inga blad kvar. Han blev lite sur på mig att jag skällde på honom, men dahh. Han är ingen bra husvakt.

Hmmm vet inte vad jag ska göra tills jag ska klippa mig.. Måste ringa lite samtal och kanske göra någon läxa?

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Linnsan

Va snygg din blogg har blivit :) Riktigt nice! Starkt av dig att gå upp klockan sex haha. Själv sov man gott till klockan tio haha.

2009-10-19 @ 11:18:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0