Tisdag!

Hej alla! Jag har nyss ätit frukost. Idag blev det frukost-knäckemackor med mjukost, ett glas apelsinjuice och ett glad med youghurt, naturell. Gott! (youghurten åtminstone)

Dilemma. Jag har fått tilldelat mig en mentor, som jag skulle ringa igår, men mobilen var avstängd, så då mailade jag henne istället. Och jag har inte fått svar. Åh gud. Jag vill ju inte ringa igen, som en jävla tjatmoster. Varför mailade jag?... Därför jag har en fånig telefonfobi. Visste ni att Kenza också har det? Hon skrev om det för någon vecka sen. Haha, det är nog mer vanligt än jag trodde!

Idag ska jag plugga på samtalsmetodik. Igår pluggade jag entreprenörskap, så idag blir det samtal. I eftermiddag ska jag åka och ha ett samtal med Carro, som vi ska spela in och sedan spela upp för några från klassen där. Får förbereda inför det med. Så har lite att ta tag i.

Vi hörs av, oki?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0