Tédrickande och dansuppvisning

idag har jag läst en hel massa samtalsmetodik - intressant! Hur man tar ett svårt samtal, hur man förbereder sig, hur man ska tänka, hur man ska starta samtalet bra. Om ni vill kan jag göra ett litet inlägg om det sen, alltid bra att veta om man ska snacka med pojkvännen eller kompis eller mamma?

Har även druckit bärté och sen stack jag till Burlöv centrum där jag upptäckte att barnen hade dansuppvisning. Hann tyvärr inte se de minsta, men fick se de andra. Kul :) Sen gick jag till apoteket och hämtade ut salva + köpte lite hudvårdsprodukter. Kollade lite efter någon fin blus men hittade ingen..

Nu ska jag kolla min Facebook, sen blir det att diska och sen träffa honey :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0