Superrolig kväll igår!!

Jag trodde verkligen inte kvällen skulle bli så lyckad igår.. Klockan sju fick jag sms av en kompis att han med två till inte kommer och då blev jag så besviken. Men sen bestämde sig Dilshads bästa vän för att komma iaf och det var trevligt. Så det blev några till slut ändå - 9 stycken var vi och vi hade verkligen jättetrevligt!! Jag skrattade som fan åt Elmi, han var helt sjuk haha. Så nu minns jag sist jag skrattade iaf :P Härligt.

Sen drog några av oss ut, närmare bestämt Linn&Samer, Jag&Dilshad och Pish (Dilshads bästis då). Vi skulle till Budha tänkte vi, men det var stängt så det blev Breeze till slut. Haha. Där jag var sist då, den där cirkusen :p Ja det var en cirkus igår med men igår var jag ändå sugen på det. Vi dansade till alla kassa låtar från år 2005 och ja, till och med den där "itsy bitsy, teeny weeny e la polka dot bikini" (eller vadfan hon sjunger). Flippflipp. Vi såg en dansande Teletubbie där också, och en väldigt gammal man, kanske 65 år. Ja på Breeze kan man minnsan se allt.

Linn&Samer gick hem ganska tidigt, men jag förstår om de inte gillade stället hehe. Jag&Dilshad&Pish var kvar och det var roligt. Pish är verkligen en jätteschysst och rolig kille tycker jag. Det var en kille som kom fram till mig och Dilshad när vi dansade och började sjunga den låten som var på och ville att jag skulle sjunga med honom, då kommer Pish där och går emellan och börjar sjunga med killen istället, för att han tyckte det såg ut som att killen raggade på mig. Och helt plötsligt så slickar killen honom på tröjan, nära halsen. HAHAHA som vi skrattade.

Det var verkligen en rooolig kväll igår/inatt!!

Nu ska jag ladda upp bilder sen får jag snart byta om för det är fest igen ikväll med Dilshads kollegor ju, nice ;)

funkar inte att ladda upp bilder nu, visar sen!



Kommentarer
Postat av: Linnsan

Hahaha, skrattade också riktigt mycket den kvällen :D Haha, jag tyckte också det var ballt på Breeze, var roligt att dansa till såna fjompiga låtar, men älskling min tröttnade till sist hehe. Vi får la gå ut ngn annan dag, kan ju alltid hoppas på att Slagt öppnar så man kan gå diit!!

Ha så kul idag på kalaset! Snart ska jag till IKEA.

2009-10-25 @ 10:58:48
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0