Stuvade makaroner

Ja, jag åt nyss upp min portion av stuvade makaroner och sojakorv :D Man kan faktiskt äta en del husmanskost-rätter även om man är vegetarian, som exempelvis spaghetti&"kött"färssås, "kött"bullar med makaroner eller mos&korv, även vegetariska biffar med sås och potatis. Men jag har aldrig varit så förtjust i sådan mäktig mat som biff och sås.

Iaf blev makaronerna goda :D Inte för att jag märkt det ändå då jag dränker dem med ketchup. Gottans! Jag har tagit bilder på mina fina saker som jag köpte idag, men hinner inte ladda upp, måste städa och ta in flickorna innan Carro kommer, om en halvtimme.

Saknar verkligen min familj... Tur att jag inte ska vara ensam ikväll.Ibland känns det så himla tomt..

Ha en fin lördagskväll alla :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0