Slutat snurra lite

AA det har slutat snurra i huvudet litegrann, för tillfället. jag är en riktig dumbom ibland. Jag har ingen diciplin mitt på dagarna, sen på kvällen eller de dagar då jag inte har tid att plugga, det är då jag känner att jag måste. Sjukt. Måste skärpa mig. Har inte alls gjort mycket denna veckan känner jag, så jävla kasst. Får plugga massa på söndag? familjen får ursäkta.

idag har jag och mamma bakat bullar - kardemumma bullar till mig, älskar kardemumma :) Sen bakade vi några trista småkakor och BISKVIER. Åh så goda de blev, nästan bland de godaste jag ätit. Biskvier är mina favoritkakor, för er som inte vet eller minns det. Jag vill att underdelen ska vara sådär lagom seg, krämen ska vara med choklad, men inte smaka för mörkt. Våra underdelar blev världsklass - perfekt sega! Krämen blev helt jäkla underbar! Vi hade en gnutta konjak i, det var det som gjorde den extra god. Det enda som gjorde att de inte blev helt helt perfekta var nog chokladen som vi doppade dem i - lite för stark. Men bagatell för fan. jag lyckades bättre än många många café jag varit på :D

Så ni vet så funkar inte deras "shift-knapp" så bra här på tangentbordet, det är därför det inte alltid blir stor bokstav i början på meningarna. De registreras liksom inte.

nej, så nu är klockan tio och jag känner att jag inte gjort något vettigt denna vecka. Iofs så läste jag faktiskt och gick genom och antecknade över 100 sidor idag i en bok, det är väl godkänt? Jag läste ju inte alla förstås, utan hoppade över flera som inte var intressanta, men nu har man gått igenom den ju :) På söndag ska jag antingen läsa den andra boken eller göra läxan till entreprenörskapskursen.

Imorgon ska jag gå till skolan hela långa dagen, så vi hörs imorgonkväll?

Kommentarer
Postat av: jessie

inga kakor är tråkiga ;)

trodde kolasnittar var dina fovoriter.



kram på dig

2009-10-16 @ 13:47:52
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0