Senast du.. Stal: nyss

Jag snodde nyss den här grejjen från Sofies blogg o eftersom jag är en sån tjuv så tänkte jag länka: Sofies blogg


Namn: Sofie

Födelsedag: 22 oktober
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Mellanbrun är min naturliga
Längd: 1,67
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Våg

Skostorlek: 39/40
Piercing: Öronen, men tror inte det räknas? Gillar inte piercingar
Tatuering: Nej
Är dina föräldrar skilda
: Nej

Favorit:
Sport: sacre bleu på sport. Men om jag ska välja är det badminton, det är ganska kul

Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar

Har du någonsin:
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Oh yea
Föreställt dej ditt ragg naken? Hmm. Oftast inte helt naken men kan ha hänt det med :p
Skolkat: Jaa, jag och Linn kunde sticka hem till henne och kolla på Disneyfilmer hela dagen istället haha.
Sovit utomhus: I tält ja, men inte under bar himmel. Eller jo, jag och Linn däckade på stranden efter vi nattvandrat i nian!
Sett en död människa: Nej
Retats: Nej faktiskt inte

This or that :
Cider/Öl: cider

Pepsi/cola: Cola
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Vegetariskt
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Nike
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
Mtv/vh1: Mtv

Senaste du:
Skrattade: Jag minns ej =( Jag har TYVÄRR ganska svårt för att skratta helhjärtat.

Grät: Hmm.. gråter rätt lätt men minns ej när det var
Filmen du såg: Det var den.. Gran torino
Drog ett skämt: Jag skämtar nog varje dag
Sjöng en sång: Jag sjunger varje dag också, men i min ensamhet

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol: Ja

Tagit droger: Nooo
Kysst någon: Ja
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Nej
Sovit bredvid någon av samma kön: Nej
Badat utomhus: Nej
Bakat: Japp
Viljat dö: Nej


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0