Pluggdag!

Hej, god förmiddag alla :)

Igår bestämde jag mig för att stanna hemma idag och inte gå till skolan. Jag kände mig så himla stressad igår när älskling var här o var inte alls nåt bra sällskap... saker att göra i skolan:

* Skriva en tenta på 4 sidor om valfritt ämne med direktiv såklart till den 9 nov.
* Innan dess måste jag ha läst 2-3 böcker för att ha fakta om det jag skriver
* Göra projektet som jag håller på med, kolla upp en massa saker till den 11 nov, då det ska presenteras o betygsättas framför flera lärare.
* Läsa två böcker i samtalsmetodik till mitten av oktober, då vi ska ha seminarium
* Ha ett samtal med Carro, som ska spelas upp framför en grupp av klassen. Ska ha ett samtal i veckan, tre veckor, redigera ihop 5 minuter för att visa upp.

Fatta att jag känner mig stressad. Ska sätta igång direkt och planera vad jag ska göra idag, får titta på vad som är viktigast.. Har hittils mest hållit på med projektet eftersom det är störst, lättast och roligast, men nu får jag göra något annat också!!

Ha en bra dag, kommer inte vara social mer.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0