Paraplytjuv!!

Gud vilket busväder det är idag! Har regnat och blåst sedan jag öppande ögonen imorse. Det är kallt i lägenheten, känns som det blåser in.. De har inte satt på värmen än, hoppas inte marsvinen blir förkylda.

Innan idag tog jag tåget till Malmö för att möta upp Sara, gick av tåget och tog en biljett hemåt igen, sen hoppade vi båda på igen. Så jag var av tåget max fem minuter och glömde mitt paraply där. Så jag sa till Sara "Vi får hoppa på där jag hoppade av för jag glömde mitt paraply där.".

Tror ni det fanns något paraply där? Nej Jävla tjuvar folk är. Kan inte ens lämna en sak obevakad i fem minuter, jag hade velat skälla ut den person som tog det. Kriminella jävlar överallt. Så nu måste jag köpa nytt, hoppas inte det regnar innan jag gjort det. Grrraor. Jag som såg paraply för 19 spänn på Ullared, men tänkte att jag inte behövde.

Jag vet. All denna text för ett jävla paraply. Men det är irriterande fattar ni väl? Ut och ta en biljett, in igen och wopps, taget.

Jag var iaf med Sara idag, vi gick på Burlöv centrum och shoppade. Hon shoppade, inte jag. Duktig Sofie. Jättekul att träffa henne, vi är väldigt lika personer, men väldigt olika också kanske :D Både lika och olika, så som det ska vara. Vi hade kul, sen spelade vi spel hemma hos mig och jag bjöd henne på äppelpaj som jag bakade igår. Första gången jag gjorde äppelpaj och den blev supergod. Fyfan vad bra jag är.

Känner mig som Lotta nu, Lotta på Bråkmakargatan. Jag bara känner mig så jävla bra just nu. Är inte det en bra känsla? Så jävla härligt att känna att man är bäst ;)

Var inte ledsna, ni är säkert bäst ni med.  Förutom du som snodde mitt paraply, du suger, Hoppas det blåste sönder så du blev riktigt våt. Mohaha.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja, det finns allt riktigt puckade och giriga människor. Haha men också väldiogt givmilda som hon som verkade vilja ge dig sitt paraply :P Äppelpajen var muuumsig !! Haha ja vi är olika o lika, mixar varann perfekt :) Tackför en trevlig dag. Synd bara att jag var så seg pga. av vädret. Kram!

2009-10-05 @ 15:26:35
URL: http://namedsara.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0