Nyshoppat

Här ser ni några av mina fynd från Ullared :) Kunde dock inte ta foto på den lila koftan, eftersom min kamera inte kan ta min favoritfärg :( Det blir svart-grått istället och inte alls attraktivt för ögat. För dåligt det.

Kläder

Kortärmad stickad svart tröja

Här ser ni mönstret bättre

Trekvartsärmad stickad svart kofta


Koftorna kostade mellan 120-150 kronor alla tre. Jag har minskat kontrasten på bilderna för att ni ska kunna se detaljerna, därav att de ser lite mörkgrå ut.


Inredning

Snygg taklampa i spets, 80 kronor.


Plastblommor, mellan 10-20 kronor styck.



Kul

Spel, "Vem får sista ordet?", 289:-
Förhoppningsvis helkul!!




Jul

Söt knubbig tomte, cirka 15 kronor


Snögubbe som ska hänga på ytterdörren och pigga upp grannarna i jul!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja spelet var roligt, men dock ska nog nåågra fler vara med haha :D Jag gillade koftan! Snyggt stickad för ett billigt pris :) Mamma blev sur på mitt kortärmsköp men sen brydde hon sig inte- tur! Och lampan, vilken skönhet. Hela din lögenhet var jättefin!!

2009-10-05 @ 15:10:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0