Mysdag

Vilken fantastisk oktoberdag det har varit idag! Precis sånt väder som kännetecknar oktober - lite småregn och dimma och halvkyligt. Perfekt mysväder! Jag firade min födelsedag med släkten idag, jättekul. Det var mina 4 kusiner (från mammas sida), familjen, morbror&"moster" samt mormor&morfar. Vi trängde ihop oss i vardagsrummet bland tända ljus och fikade med bullar, baklava och en god tårta.

Väldigt trevligt hade jag åtminstone, verkade som att de andra hade det också :D

Anledningen att jag berättade innan om min kväll igår är för att jag försöker hålla min blogg personlig och liksom inte låtsas som att livet är briljant alltid, för vi alla har olika slags svårigheter och ledsna stunder, men om vi delar med oss av dem i en blogg exempelvis, kanske någon som känner igen sig läser och känner sig mindre ensam. Så det är därför jag berättade om hur jag kände igår. Men idag var det super så det tog verkligen igen gårdagen. Fick superfina presenter också och presentkort och pengar.

Helkul dag ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0