Mammi :)

Igår var mammi här på eftermiddagen/kvällen. Vi körde till den stora zoo-affären vid Lomma och köpte lite fint till flickorna. Sen klappade jag en supersöt kanin i deras minizoo. Vi lagade minestronesoppa när vi kom hem (igen) hehe, jag ville att hon skulle smaka. Jag åt ju det i söndags för de som inte visste det. Men den blev inte lika god eftersom jag denna gång använde krossade tomater med chili istället för basilika, så det blev lite för starkt. Jag gjorde soppan och hon bakade scones. Supergod middag!!

Synd att hon var tvungen att köra sen vid sju, ganska tidigt. Vet inte när jag ska träffa de nästa gång..

Idag ska jag till skolan mellan 13-17. Ska bli kul! Känner för att komma ut. Jag måste fan komma ut mer, man blir lite försoffad här hemma. Samtidigt har jag mycket att göra så jag faktiskt måste vara hemma. Så kan det vara. Helgen blir ganska nice. Imorgon har älsk lovat attt hänga med på stan och på söndag ska jag vara med Linn&Lousie. Hoppas Louise kan, annars blir det jag och Linn i alla fall.

Yepp, nu ska jag borsta tänderna, sminka mig, städa, torka håret. Vi hörs&ses!!

ps, jag har blivit väldigt inne i Scrubs! Kollar på det varje kväll tack vare kanal 6! ds.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0