lördagen

Igår blev helt misslyckat för min del. Det var mycket folk på festen och jag kände ingen, försökte börja snacka med någon om jag hamnade bredvid de, och de snackade väl tillbaka lite sen gjorde de något annat. Kände mig bara så jävla mobbad seriöst. Kanske var så att alla redan kände någon och därför inte brydde sig om att snacka med mig, men ja.. jag försökte iaf snacka med några olika. Det var riktigt hemskt att sitta ensam, hade önskat att jag aldrig gått dit. Kände mig förödmjukad också. Så jag mådde skit när jag kom hem, om jag ska vara ärlig. Riktigt skit.

Det var en tjej som började snacka med med mig den sista timmen då hon var lite berusad, så hon sa till mig att adda henne på facebook o så. Ja, hon verkade vara trevlig. Synd bara att jag fick uppmärksamhet först när hon var full... o sen en annan tjej jag snackat med ytterst lite skulle på o kramas när jag gick, varför? Hon hade haft chanser att snacka med mig när jag satt ensam, men det gjorde hon inte, hur kan hon då krama mig när jag går? Jag tycker det är så jävla falskt, det är därför jag på ett sätt avskyr alkohol.

Om jag inte kan få uppmärksamhet och kramar och intressen av folk när de är nyktra så skiter jag hellre i det!

ne nu ska jag sluta för mamma är här, ska baka tårta!

Kommentarer
Postat av: Sanja

Nä men ååå stackaren, usch va syn när sånt händer. När man verkligen ser fram emot något o sen blir de bara skit av de hela. Hade själv lite så på min 20 års dag. Inte de minsta roligt, men men man lär sig i alla fall av sina misstag. kram

2009-10-25 @ 18:51:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0