Headache

Vaknade med värsta huvudvärken och har fortfarande ont, trots en bra frukost. Drömde om Kenza inatt, att hon jobbade i någon kiosk med Nadja och att jag var där och pratade med dem. Hehe sjukt. Aja.

Jag har tagit fram det mesta som jag ska ta med mig hem (har dock inte packat ner det för jag har ingen bag eller stor väska, sämst!). Ska bli så skönt att vara hemma hos familjen.

Här är mina planer för resten av veckan.

Imorgon blir det pluggdag bara..

Fredag ska jag gå till skolan, då ska vi få besök av Behrang Miri, om ni vet vem det är. Han ska prata med oss och berätta om hans entreprenörskap. Sen på eftermiddagen ska vi lära oss hur man samlar in pengar till projekt, alltså om man kan få bidrag och vartifrån.

Lördag är det kalas för morfar, ska bli kul att träffa kusiner! Förhoppningsvis kan jag träffa Sara på kvällen, som kommer hem från Sicilien imorgon tror jag. Åh, cant wait till att höra allt!

Söndag börjar Gossip girl! Åh gud. Den kvällen är sacred. Dont you dear touch my tv! Måste förvarna familjen.

Så ja, det ska bli skönt att komma hem och vara borta från detta en stund. Varje dag samma sak. Okej, det är mitt eget fel iofs, men man måste ju plugga? Dilshad ska också komma sen en stund idag, så vi ska prata. Får se hur det blir.

Jag hör av mig, tar datorn med mig :)



Hade varit kul att börja dansa igen. Är med i en tävling nu där man kunde vinna presentkort till en kurs - hoppas jag vinner, jag vinner aldrig något. Salsa, orientaliskt eller något annat, typ afrikansk dans ? Cool!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0