Göteborg-weekend


Jag har ju inte berättat att jag och mamma bokat en minitripp till Göteborg! Hon hade presentkort på SJ och jag har megarabatt genom studentkortet på Scandic, så det blir en torsdag-lördag-semester i Göteborg den 12-14 november.




Frukostbuffé, hundra meter från centralstationen och jacuzzi på en relaxavdelning, är det lyx vi snackar eller?

Sen upptäckte vi att Liseberg har börjat med sin julmarknad då - tända lyktor, flera olika stugor med försäljning, hantverksgrejjer, glögg och allt möjligt! En isshow var det också.



Det kommer verkligen bli helmysigt med de dagarna! Shopping, strosande på avenyn, fika, god mat, frukostbuffé, Liseberg och förhoppningsvis lite snö?

Helt underbart :D

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Åh, vad mysigt och kul det låter!! Hade inte tackat nej till en sådan tripp:) Ni får säkert jätte skoj där!!

2009-10-17 @ 11:14:37
Postat av: ellen

Svar: Jaa precis, jag "volumastrade" håret i torsdags, och det sitter i än och är fluffigt och så. :D

Är himla sugen på att köpa en, men det får bli lite senare när jag har råd haha. ;)

2009-10-17 @ 14:45:19
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0