Good feeling

Idag har varit en intressant dag. Hihi. Jag är så hemlig av mig!! Jag fick grejjerna från Halens iaf, åååh vad fina :D Ni kan få se bild på överkastet, men gardinerna ska tvättas innan de hängs upp för att få bort alla vecken.. Jaa vilken husmor jag ee. Men ne, det var mor som sa det när hon var här nyss.



Idag är det 2,5 år för mig och honey :D Jag har köpt present till honom. Kan inte säga vad för han kanske läser detta innan han kommer. Han har skaffat facebook nu faktiskt. Och jag som den lilla svartsjuka flickvännen jag är undrar inom mig varje gång han blev vän med en tjej vem hon är. Och varför han blev vän med henne. Jag själv har ju massa manliga kontakter på facebook, gamla klasskompisar, skolkamrater, vänner och kollegor. Och inte fan blev jag vän med de för att de var snygga, utan bara för att.. "aa hej, där e ju du" typ. Känner ni samma sak när er pojkvän blir vän med tjejer? Jag är svartsjuk av mig.

Knäpp. Mamma har hämtat marsvinen för imorgon ska jag få min födelsedagspresent från älskling, en utflykt, vet inte var vi ska!! Spännande. Jag bjöd mamma på mat (som blev göräcklig!!! ska inte köpa örtbiffar igen - blää!) sen pratade vi om barnuppfostran och släkt och värderingar osv. Intressant ämne... Hur mycket man egentligen skapar sina barn. För jag och min bror är jävligt olika så allt kan inte lägga i föräldrarnas händer, annars borde vi vara med lika?

Aja, ska sluta prata. Ha det fint så hörs vi imorgon o jag berättar vad vi hittade på :) Ikväll är det Momas boy. Eller hur det stavas.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0