FUSK?

Enligt falsksanning, så fuskades det med rösterna i Blogawards! Tydligen så säger en källa som jobbar på Veckorevyn att Kenza egentligen vann årets blogg, inte Foki. Foki vann för att VR tyckte det såg "bättre ut" att inte samma vann två år i rad.

Jag tror på detta. Jag ser ingen anledning för skvallerbyttorna att ljuga. Kenza själv har inte ens nämnt det för hon tycker att det ser pinsamt ut. Jag blev faktiskt chockad över att inte Kenza vann när man ser hur många fler läsare hon har? Utländska läsare också och jag tror de flesta trogna läsare röstar på den blogg de läser?

Detta är sjukt kasst, i så fall borde Veckorevyn ha sagt innan att samma person inte kan vinna två gånger. Kenza är den största bloggerskan och ändå får hon inget pris - det suger dettahär!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0