Första oktoberveckan :)

Ja, detta är ju första hela oktoberveckan. Hur ska detta firas? Igår var det kanelbullens dag och jag missade det! *rraaor*. Jag ska få besök idag av Burlövs bostäder, alltså fastighetsägarna, som ska installera vattenbesparing i mina kranar.. De ska kolla min toastol så den inte rinner samt testa brandvarnaren.

Sen kommer de och ska installera ny kyl och frys också i eftermiddag. Nu kom de första. Känns helt konstigt. Men det är ett bra jobb de gör :) Bra för miljön!! Oj fan vad snabbt, de är redan klara.

Som ni kanske vet så var det ju en tjej som tittade på min bil igår och hon vill ha den! Hon kommer ringa idag eller imorgon och säga om hon vill ha den och när vi ska ses och byta. Separationsångest!!! Men góa pengar.

Jag känner mig positiv inför denna vecka, den kommer bli bra :D



Tydligen dög inte den andra sovplatsen för Lillan, utan hon var tvungen att dra ner Fias handduk och lägga sig på den. Vilka tokiga marsvin jag har ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0