Förbannad!

Ja nu är jag fan förbannad. Om man ringer till tidsmottagningen i Arlöv (vårdcentralen) får man vänta huuur jävla länge som helst och det har man inte råd med? Nu ringer jag direkt till distriktsslöterskorna som har det såå "smart" att en telefonsvarare går igång när det är upptaget! Så nu har jag redan slösat 20 kronor för ca 6 samtal där telefonsvararen gick igång. Så jävla dyrt att ringa asså. Och de har bara telefontid mellan 8-8.45 så man måste ju prova varje minut??

Helt sinnes, jag är arg. Kan de inte bara ha en vanlig upptageton??? och det är alltid upptaget hur fan ska man få tid? Jag behöver gå dit med min fot och jag har behövt det ett tag nu.

Ah förbannad.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0