,



Igår gjorde jag återigen en jävligt klantig sak! Jag åkte in till skolan vid halv fyra, skulle börja fyra.. Stod och väntade. Väldigt tomt. Hmm men var det inte den 7 oktober??

Great Sofie, andra gången du gör detta nu. Ahh. Som tur var slutade ju love klockan fyra så vi träffades i stan och gick en runda.. Åt på Max, som har underbart god vege-burgare. Godare än Mcdonalds och Burgerking!

Så idag ska jag in till skolan istället. Jag vaknade sent, sov 11 timmar. Nu är klockan tjugo över elva och jag är arg på mig själv. Ska till banken klockan halv två och innan dess kommer jag inte hinna göra så mycket, typ äta, städa, fixa med marsvinen... Efter det ska jag handla lite. Vill till h&m och köpa lite smink, de hade mascaror från 29,50 - perfekt!

Men kommer jag hinna det? Hm.Vi får se om jag skiter i det kanske. Jag vill ta outfitsbilder till bloggen men det funkar inte. Om solen skiner så blir de helt ljusa, så igår gick det inte att ta.

Jag är lite arg och stressad nu, men imorgon ska jag åtminstone vara hemma och plugga bara.

Vi hörs av sen, nu ska jag äta frukost.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0