Entré

Nu ska jag visa vad jag köpte idag :)

Först och främst så köpte jag ett lila och silvrigt armband från en affär i Entré, Malmö Värnhem, som har massa massa massa smycken, otroligt snygga, man kan inte välja!! De har liksom sorterat efter färg - rosa, lila, träsmycken, svart, silver, guld, grönt, blått, gult och blandade färger. De har diadem, ringar, brocher, nyckelringar, örhängen, halsband och armband i mängder!


Detta kändes Sofie. 70:-. Affärens namn ser ni på påsen nedan :)



Sedan blev det lite köpt på New yorker.
Linne 169:-
Tunika 169:-


Ser inte så smickrande ut på bilden kanske, men annat på :)


Nedan ser ni halsbandet som jag köpte från h&m, passar bra till :) Har typ bara ett halsband som är snyggt till fest. Man vill ju att det ska blinga lite extra då;)


Halsbandet kostade runt 60:- på h&m, där jag också köpte mascara och ögonskugga.

När jag shoppar blir det oftast basic, men nu ville jag ge mig själv lite presenter :) Har ju sålt bilen så jag förtjänar något då hihi. För det första köper jag typ aldrig smycken, nu fick jag två! Smink köper jag otroligt sällan! Skämms över hur gamla mina ögonskuggor är. OMG men inte nu längre. Mascara byter man klart ut ibland, men inte så ofta som man borde. Så smink och smycken är lyx för mig att shoppa!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0