Eftermiddag hos morfar!

Vi hade en väldigt trevlig eftermiddag hos morfar och mormor - eller jag hade det åtminstone! Ska inte tala för alla nu hehe. Jättekul att träffa kusinerna, och moster! Jag, Jennie, Henrik, My och Dilshad spelade "Vem får sista ordet?". Sjukt kul hade vi :D Spelade typ tre rundor haha. Jag har så fina kusiner :)

Så det var en trevlig eftermiddag och jag är riktigt stolt över min pojkvän i sådana sammanhang, han är så artig, trevlig och ödmjuk - precis en äkta svärmorsdröm :) Känns skönt att verkligen kunna bjuda in sin pojkvän till alla släktsammanhang utan att vara orolig över hur han ska bete sig. För ibland kan killar vara lite ohövliga, ouppfostrade eller säga fel saker, men han är bara sig själv och det kommer han långt med :)

jaja, men iaf, ska sluta nu, ska snart kolla på Slumdog millionaire med mor. Skulle egentligen varit med Sofie och Lisa ikväll, men tyckte synd om mamma om hon skulle sitta ensam här hemma när jag väl är hemma, så ställde in det.

Aja, ha de fint ikväll!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0