Dagens outfit

Idag tog jag ett outfitsfoto i spegeln - honey,
I dont give a damn what you say! Finns inget alternativt när solen skiner, då får det vara spegeln eftersom hallen är det rum där solen inte kommer in. :) För er som missat det så tycker min pojkvän att det är fult att ta bilder i spegeln, men det tycker inte jag faktiskt. Inte om man kan klippa bort kameran ;)



Idag har jag inte gjort så mycket förrän efter lunch. Städade och torkade golven, gjorde ett ärende på banken, handlade grönsaker och sen begav jag mig till skolan vid halv fyra. Rätt dag denna gången :) Trevlig liten stund!

Ja, nu ska jag mysa med mina piggs och imorgon blir det plugg och mammi :D

Godnatt sweets!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar dina outfitbilder. Man ska ju först o främst lägga märke till outfiten, inte kameran haha. hoppas inte din kille blir arg på mig nu :P Mycket snyggt mixat med judt den koftan. det ser mer höstigt ut då o inte så tråkigt som med en vanlig svart kofta, får jag tänka på!! så att jag kananvända min också nu :) Ha det bra snygging! Puss

2009-10-08 @ 00:02:43
Postat av: Linn

Jag tycker det är bra att ta outfit bilder i spegelen:P Inte fult alls. Han har bara dålig smak hahah. Puss ;)

2009-10-08 @ 10:46:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0