Visning av min lägenhet :)

Ja, det är inte en av de visningarna som betyder att någon ska få min lägenhet, utan helt enkelt en visning för er läsare :) Jag har ju varit otroligt seg att visa den, men nu känner jag mig redo, den är så som jag vill ha den. Nästan. Liiite mer lila saker så blir det perfekt ;)

Eftersom jag inte lyckats ladda upp klippet, har försökt innan, fick jag göra om den till två filmer, så först kommer rundvandring i halva lägenheten, sen i andra halvan :)

Den är filmad i måndags!
Färgerna är inte hundra procent. I lägenheten ser det lite för mörkt ut, vilket beror på att det var dåligt ljus. Sen på balkongen ser möblerna och kuddarna gula ut, men ni vet att det är limegrönt :) Min kamera är lite färgblind.




Kommentarer
Postat av: Sanja

Åååå va fint de va, blir själv sugen på att flytta när jag ser andras lgh.er. Och att få inreda en hel lgh het =)

2009-11-05 @ 17:31:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0