Tentapluggdax!

Roligt rubrik va?

Denna dag har inte bjudit på något märkvärdigt. Har varit i skolan för sista gången. Vi avslutade med stor gruppkram hehe. O så skulle vi stå på två led, varpå det ena ledet skulle säga bra saker om personen mitt emot, sen skulle man rotera efter 30 sekunder. Man fick både ge och fick feedback. Jag fick inte höra nåt kul alls tyckte jag. Inget personligt, mer bara att jag var lite tveksam och funderade mycket kring mitt projekt, men att det kunde vara bra att jag var kritisk också. Inget som jag inte visste. Jag som ville ha lite komplimanger? Jag har ju inte varit värsta positiv direkt kring mitt projekt och inte pratat så mycket på lektionerna, så det hade varit kul att få höra något snällt om mig personligen eftersom jag pratat mycket på rasterna och har visat min glada sida. Jag passade på att säga snälla saker som verkligen var riktat som komplimanger, för det är inte ofta man får som uppgift att säga snälla saker om folk? Men men.

Det gjorde mig inte direkt på bättre humör.. Vad kan? Ska bli kul att komma iväg med mor några dagar. Behöver verkligen det :S

Jag antar att några av er kanske följt alla kommentarer som jag fick igår. Det blev ju värsta bloggkriget här haha. Fast det var inte jag som bråkade :p Herregud kan man säga. Började snacka lite med Inayats flickvän sen på msn, hon var supertrevlig :) O det är ju alltså deras "stalker" som hållit på att fråga mig om jag strulat med honom o sånt. Så det var de två som bråkade här i kommentarfältet sen. Jobbigt att ha en stalker.

Vilken soppa. Ska inte skriva mer om det för jag vill inte ha nåt bråk.Känns liitte onödigt.

Ikväll så ska jag plugga tenta hela kvällen. För imorgon ska jag träffa Linn så då har jag inte tid :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Hahah herreguuuud vilka brudar! haha, nästan ett snäpp värre änn oss :P haha hur gamla är dem ? 14!? hahaha. Hoppas allt är bra med dig soofie :D

2009-11-09 @ 20:24:12
Postat av: Mia

HAHAHA aaawww, tack. Du var också super trevlig! :)

Nej jag är 20, men de var verkligen inte jag som var fatima lr negisa hahaha

Jag var bara mig själv, Mia. :)

Aaaah just det Sofie, ska berätta en sak för dig sen. hahaha

Puss

2009-11-09 @ 23:52:44
Postat av: sofie

Hah amen va sjuuukt. Nja.. riktigt så långt gick väl inte vi. Alltså det är helt stört.. Palla lägga ner så mycket energi på andras liv! Men hur kommer du in i bilden sofie ? :S haha

2009-11-10 @ 10:48:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0