Stormy!!

Detta har varit en bra dag :D Har haft massa energi, skulle egentligen gå ut men just kring ett typ började det att blåsa och regna. Så jag stannade hemma, framkallade lite foto på fujidirekt och sen satte jag på en film, kröp upp i soffan med kaffe och popcorn. Gott och mysigt :D Kollar aldrig på film typ mitt på dagen haha så det var mysigt!!

Har fått användning av min verktygslåda också idag som jag fick av morfar i födelsedagspresent. Känner mig så händig och stolt när jag använder den!! Sen har jag pratat med trevliga tjejer, då blir ju allt mkt roligare :D

Huney kom också ikväll och vi fick för oss att gå ut i stormen haha. Fatta vad det blåste! Egentligen var det lite dumt för träd o sånt hade fan kunnat ramla haha men det var kul. Vi sprang och det kändes som man stod stilla. Gick till affären och handlade, jag hittade mögelost utan löpe - fatta vilken lycka!! ♥ Efter vi kommit hem så blev det spel - Sista ordet - roligt spel!! Jag vann överlägset, hade massa energi medan Dilshad var halvt död :p

Ja, jag är helt enkelt glad idag, men nu är dagen slut och det är verkligen dags att säga godnatt :)

Sov underbart och dröm söta drömmar !

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0