Pics

Här är några bilder :) Fanns ingen bild på hela mig tyvärr :( Kanske Jennie har, ska kolla :)


Gjorde en fin, slarvig knut.. Såhär:
1. Satte först upp håret i en hästsvans som satt lite på snedden på huvudet.
2. Sedan tupperade jag håret i hästsvansen och gjorde sedan en knut med en till hårsnodd.
3. Efter det tog jag klämmor i samma färg som håret och tryckte in här o var tills det såg fint ut.
Men man kan ju behöva göra om knuten ett par gånger tills det blir bra. Jag använde sju klämmor. Är jättenöjd med frisyren. Kom på att jag kunde testa att tuppera håret för jag har så fina hårstrån att jag aldrig har lyckats med fina uppsättningar, för mitt hår stannar inte uppe helt enkelt. Men nu kom jag på ett knep ;) (kanske jag är sen med knepet, men bättre sent än aldrig!!)



Bror o hans bordsdam Johanna :)


Kusinerna hade ordnat väääldigt roliga lekar till sina föräldrar :D


Morfar och Jennie dansar:D


Charlotte och Emma, de andra kusinerna :D Eller Totte, som blev hennes smeknamn igår. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin du var :) nice hår! vågar aldrig prova att sätta upp, är van vid att ha mitt nere. Buggade du loss riktigt ordentligt?? :) Hehe vi hörs!!

2009-11-25 @ 17:51:52
Postat av: Sara

Vad fin du var :) nice hår! vågar aldrig prova att sätta upp, är van vid att ha mitt nere. Buggade du loss riktigt ordentligt?? :) Hehe vi hörs!!

2009-11-25 @ 17:54:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0