Ny vecka!

Godmorgon alla! Sitter vid köksbordet, har nyss ätit frukost. Utanför så regnar det lite smått och är allmänt grått.. Vinden viner in genom fönstret.Ska brygga mig en stor kopp kaffe nu och sätta igång att plugga. Något alldeles underbart har börjat hända för mig, men jag kan inte säga vad. Det är som ett B och jag tror inte alla ni vet A, vilket kommer göra B rätt meningslöst. Höhö. Vad jag älskar att göra er irriterade ;)

Det är underbart iaf. Den här veckan ser ut som såhär..

Måndag - litteraturseminarium ikväll, plugga!

Tisdag - Plugga på tenta och redovisning. Hem till familjen.

Onsdag - hemma hos familjen, plugga på dagen och umgås på kvällen :)

Torsdag - Åka hem för att vara med på inspirationsdag

Fredag - Plugga

Sen har jag inte bestämt så mycket mer. Denna vecka blir mest sitta inne och plugga, då min dagskurs avslutas nästa vecka. Det har varit en sjukt inspirerande kurs som fått mig till många många insikter om livet och om mig själv.. Men den är redan slut :( Tråkigt. Har ju haft... hmm.. kanske 10 undervisningstillfällen?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0