Julmys i stan :)

Nu är jag hemma från adventfirandet i stan med Linn. Carro kom ej för hon hade tentaplugg. Men marknaden på malmö hus slott var inte jättestor. Mysigt, fina saker :) Fanns ett stånd med utförsäljning på armband och jag ville ha ett av dem, stod o kollade men hade typ bestämt mig för ett.. Då kom en kvinna och kollade på samma som jag och köpte båda två som var kvar :( Osis!! Vem köper två likadana? Hånga människor. Aja.

Jättefin körsång på Gustav adolfs torg också och lucian kröntes. Ganska fint, men kören var finare. Nu har jag inte tif att skriva mer för Gossip girl börjar snart o jag ska äta lite mackor.

Denna fick jag av honey, ska gotta mig :D Vi firar vår dag idag, 30 månader!



Jag älskar dig hjärtat. Du får mig glad och du är där för mig i ledsna och glada stunder.. Vi delar allt tillsammans och jag vet att du gör allt för att jag ska må bra och ha det bra. Du är så förstående och omtänksam, min bästa vän i alla väder. Du sviker aldrig och om du gör det så gör du allt för att göra det bra igen. Du lyssnar på mig, litar på mig, tror på mig och älskar mig och jag kan inte säga hur mycket det betyder. Du är en så rolig och verkligen en god människa. Du är underbar på alla sätt och vis och jag vill finnas bredvid dig för alltid.

Kommentarer
Postat av: Mia

aaaww, vad fint skrivit. Grattis gumman!

Pusspuss

2009-11-29 @ 19:07:12
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: din Romeo

=$ jag är verkligen mållös njust nu ! vet inte vad jag ska säga...tack gumman, det va underbart skrivet av dig =) visste inte att du hade sådana ord i dig =P hehe ne jag skoja, du är det mest fantastiska tjej som finns, och det hoppas jag att jag har bevisat på ett eller annat sätt, älskar dig min ängel <3

2009-11-30 @ 05:52:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0