Jul på Rusta!

Åh jag vill till Rusta nu och julshoppa! Jag&Linn ska dit. Krävdes inte lång tid innan jag visste vem jag kunde åka dit med, min egen lilla jul-älskare number one :D Då ska jag köpa en julgran, glitter, kulor, stjärna till fönstret, någon ängel-pynt kanske, en lykta.. Jaaa jag vill nuuuu. Vad ska du köpa Linnsi???

Men det är lite tidigt kanske?? Äsh, jag vill nu. Bahaha. Idag ska jag plugga för fullt, därför är jag uppe tidigt. Ska börja plugga nu, skriva fyra sidor av eget valt ämne inom Entreprenörskap. Vet exakt vad jag ska skriva om, så håll tummarna sen.

Undra hur lång tid det tar att göra tentan? Hmm.... Sen ska jag göra en powerpoint, det är jag bra på, men betyder kanske inte att det går så mycket snabbare ändå haha.

Aja, juliga hälsningar på er sötisar :D



Förra julen var riktigt bra. Jag firade första advent med mamma - pepparkakor och glögg, mums! Sen hade jag julfest med tjejerna, spelade spel och lekte charader, delade ut julklappar och skrattade :D På julafton var det helmysigt med hela släkten hos mormor&morfar och sen annandag jul blev jag ju bjuden till Tyskland med Honey. Asmysigt i Rostock, det är ingen liten tråkig stad som man kanske kan tro! Mycket stor och mysig och många affärer :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0