Ikea igår :D

Dagen igår var rolig. Jag stod och väntade på Sanja vid Värnhem, bussen kom, ingen Sanja hoppade av. Haha, vi hde nog glömt lite att bestämma var exakt vi skulle ses. Jag tog bara för givet att hon skulle hoppa av, medan hon trodde att bussen körde till centralen. Roligt. Vi träffades iaf efter jag gått till nästa hållplats, sen träffade vi hennes syster Irena, som jag jobbat med på Bistro sen året jag började där.

På Ikea var där massa folk! Riktigt trångt. Grejjen är att det är så sjukt stort men egentligen så är där inte mer saker. Mer möbler och kök kanske, men inte mer inredning. Som jag upplevde det. Jag köpte bara ett rött bär-ljus och hundra stearinljus. Bah.

Efter Ikea så gick vi hem till Irena och fikade med kaffe med apelsinsmak och kanelgifflar. Innan vi kom hem till henne var vi iofs inne på coop en rätt bra tid och försökte hitta något gott att fika med :p Satt och snackade hemma hos henne väldigt länge. Bussen hem för Sanja gick tydligen bara 19.10 och sen 21.30. Lite skillnad. Så det blev en lång kväll där :D Sanja har köpt världens finaste nyårsklänning. Så jag känner pressen att hitta något fint jag med nu haha.

Ska få klä mig riktigt fint snart iaf, för jag ska till "fasters" 50-årsfest om några veckor. Ska ha samma klänning som jag hade på mormor&morfars guldbröllop. Om man har en fin klänning kan man ju inte ha den så ofta så då vill jag passa på när jag väl får chansen att använda den. Kan ju variera accesoarerna :)

Aja, en riktigt rolig dag iaf :) Nu ska jag plugga litegrann och sen slänga lite sopor och diska. Intressant ha?


Här är de, Sanja och Irena


Kommentarer
Postat av: Zara

Ursäkta, vad menar du? ... Det var inget svar på min fråga!

2009-11-08 @ 12:53:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0