Ikea idag :)

Hej hopp alla :)
Ja det där inlägget nedan var bara riktat till Zara, var tvungen att svara i bloggen men men. Idag ska jag till Ikea med Sanja och Irena. Kul kul. Har inte varit på det nya ikea! Världens grönaste. Ska förhoppningsvis hitta några lila saker hihi.

Jag fick svar från en tjej i klassen också att jag kan låna hennes bok på måndag och jag hinner skriva klart då till tisdag. Skönt!! Tänk vilka problem som kan uppstå. Måste fan få godkänt på denna kursen. Aja, ska plugga lite imorgon.. Öva lite på redovisningen på måndag. Hatar att tala inför folk, men men. Känner ju klassen rätt bra nu..

Ja, nu ska jag städa och sminka mig lite. Visar upp inköpen sen, hoppas det blir några!!


Jag äter glass på Ikea hihi. Gammalt foto.

Kommentarer
Postat av: Zara

Att han är vän med din pojkvän vet jag :) Har sett din pojkvän en gång då vi var ute och gick. Det är inte så heller att ni har råkat kyssa varandra i somras? Och så kom din kille på er? Det är bara vad han har sagt. För visst bodde du i åkarp eller känner folk däirfrån? Tacksam för svar!

2009-11-07 @ 15:44:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0