Gokväll!

Nej, funkar fortfarande inte att ladda upp filmen :( Jättetråkigt ju.

Men min kväll har varit överkul!! Massa mys med min älskling. Efter han gått så kom han tillbaka sen med sin bror med en bit kaka :D Haha som hans mamma bakat. Gott. Inte bra Sofie. Imorgon måste jag gå ut!! Det är sååå tråkigt att gå ensam. Men jag måste.

Imorgon har jag inga planer alls. Nu är det How I met your mother - ska kolla!!

Mina topp fem tv-serier:
1. Gossip girl
2. Ugly Betty
3. The big bang theory
4. How I met your mother
5. Scrubs
(6. desperate housewives)


Foto från igår! :D

Kommentarer
Postat av: Mia Persson

Heeeeeej GOOD LOOKING!:D hihi

2009-11-18 @ 13:06:23
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0