Garn

Hej! Vilken underbar dag! Solen skiner och det ser inte ut att blåsa heller! Vaknade tidigt ("tidigt"=halv nio) för att tvätta. Hände en liten olycka där nere.. När jag tog ut mattorna ur maskinen så var det ett stort garnnystan där också.. ja jag hade ju klippt av fransarna för att inte Lillan ska bita på dem och svälja dem.. Inte visste jag att det hände så när de tvättas! Aj aj. Inga mattor till marsvinen längre.. hehe.

Det var väldigt längesen jag bloggade känns det som! Igårkväll var jag med honey, vilket var väldigt kul :D Idag ska jag kanske träffa Mia, vet inte 100% än. Först ska jag iaf gå ner och ta ut tvätten och hänga den i torkrummet och sen blir det nog kaffe och lite plugg tror jag.

Inte så mkt mer att säga, har börjat snacka med en trevlig Arlövstjej faktiskt på Facebook så vi får väl se vad som händer ;) Vi hörs av!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0