Fika med Linn

:) Klockan är halv sju och jag äter fortfarande. Ska träffa Mia, Inayat och Dilshad om en halvtimme och innan dess ska jag ha tagit in marsvinen och städat deras bur, bytt om och fixat håret. Herregud. Diska kan jag glömma. Äter supergod mat, var nästan värd att vänta på :D

Fikan med LInn var jättetrevlig. Hon&Samer har äntligen fått en tvåa :D det lyxiga är att de ska göra om golv, tapeter och kök och Linn&Samer får välja allting själva :D Kommer bli helt perfekt!! Längtar tills jag får se den!!

Sen gick vi till Lindex&H&m. Fanns massa snygga kläder på den h&m vid hansacompaniet, provade massa snyggt men fanns något fel på allt..... För felet satt på kläderna, inte på mig (A). Hehe.

Vi hörs av sen ikväll!!

(blev inga bilder på oss för de blev inte bra helt enkelt :D )





Cafeet hette Nesta tror jag och jag rekommenderar det :) Mysigt med utsikt över gågatan, inte så mkt folk och otroooligt trevlig personal. Jag hade svårt att bestämma mig vilken kaffe jag ville ha och när jag frågade om en så sa han att han inte rekommenderar den, schysst!! Sen kom där en kvinna och frågade om en kaka som låg i disken o då sa den andra killen att den inte är så god och att hon borde välja en annan. Haha ärlighet är bra, är glad att jag tog en cappucino till slut o inte den andra sorten :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0