Christmacy

Idag så var jag med älskling på Vellingeblomman. En blomsteraffär i Vellinge, med en sjuuuuukt stor julavdelning. Eller kan man säga att det är en julaffär med en väldigt liten blomsteravdelning haha. De har massa mekaniska tomtar uppsatta och sen var det en lång gång man skulle gå genom affären, alltså det fanns en klar väg att gå och längs den fanns tomtar hela väggarna. Jag köpte ingen tomte :/ Det fanns några söta, men ingen woow och sen plus att vi skulle egentligen gå en runda till men vi skulle fika, vilket vi aldrig kunde eftersom det var helt fullt på caféet där så jag orkade inte gå en runda till, var jättehungrig!

Men sjuka många tomtar och pynt, åk dit!! :) Jag köpte iaf några julgranskulor till, glitter och en stjärna :) En stjärna till julgranen alltså.

På vägen hem stannade vi och köpte pizza, träffades hans klasskompis som heter Shaa. Eller nåt. Lite kul, jag visste ju att han hade en klasskompis som hette så, annars hade jag nog undrat när han presenterade sig och bara "tja". haha. tänk att heta så, måste leda till massa missförstånd. Ja, om ni undrar varför jag sa klasskompis så pluggar Dilshad matte en lektion i veckan, då tar han ledigt från jobbet :) Och det gör han för att han vill läsa till Byggingenjör sen :)

Japp, nu är han på födelsedagsmiddag och jag ska ha lite filmkvälll här hemma.. Vara lite på datorn först o kolla efter tradera-fynd hihi. Ha en rolig lördag!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaa HAHAHA det hände nu på nyår, en tjej hälsade på honom. Han bara: Shah.

Så sa hon: Tja! :) HAHAHAHAH jag bara asså han heter så. HAHAHAH skiiit kul, som vi flabbade.

2009-11-28 @ 20:08:56
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0