Bowling !

Igårkväll skulle jag, Mia, Dilshad och Inayat bowla här i Arlöv, men tydligen var bowlinghallen stängd just igår bara haha. Typiskt va? Men vi bestämde oss iaf för att dra till Big bowl istället. De är inte nådiga med sina priser!! Men men löning igår och jag ska inte säga något för jag betalade inte ;) Älskling betalar alltid lönedagen och om jag säger något säger han "hallå, jag fick lön idag" och då säger jag direkt "aa, just det, okej du får bjuda". Haha :p

Jag är faktiskt student, det är därför!! Men men vi hade skitkul när vi bowlade. Jag vann :D Första omgången vann jag nästan och andra vann jag. Gryym ;) Sen efter det spelade vi airhockey och åkte motorcyklar och bilar haha, som jag skrattade. Var helt uppe i varv! Sen ville vi gå och fika någonstans, men eftersom de flesta café stänger tio som senast så fick vi gå till Gökboet på Lilla torg, för att vi inte skulle behöva stressa. Vilket mysigt ställe! Såg inte alls ut som en bar utan mer som ett café :S Mia beställde en sjukt god milkshake och jag&Dilshad fick nytt kaffe bara för att det andra stått på länge. For free. Trevlig kille. Jag råkade ut för många trevliga människor igår :) Sånt är ju kul. Satt där och snackade till typ kvart över tio.



Första och sedan andra resultatet!


My sexy boy :p


Jag, Mia och sen jag o älsk, trots att han inte gillade denna bild haha. Jag tycker den är sööt!


De beställde in en hel jävla kanna öl! :D


Mia hade sitt löshår, hon var så fin :) Inte världens bästa bild på oss men vi ville helt enkelt inte fastna på ett bra sätt :p




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0