back!

Heeej sötisar!
Nu är jag tillbaka från storstaden :) (näst största dåå). Har dragit på mig en förkylning men annars är allt toppen :D

Vi  (jag och mamma för er som missade det) har gått i massor av affärer, bubblat bubbelpool på hotellet, bastat och ätit gott på thairestaurang i torsdags. Sen igår så blev det stan igen och en tripp till en gammal stadsdel vid namn Haga, där fikade vi och tittade i mysiga butiker, bland annat en antik-affär. Mysigt! Där började det snöa också :D Så himla mysigt var det. Efter någon timme där så åkte vi tillbaka till centrum och åt innan vi gick tillbaka till hotellet och tog på oss massa kläder innan vi åkte till lisbergs invigning på julmarknaden!

Där startade de med en superfin is-show som vi tyvärr inte såg så jättebra och dessutom regnade det hehe, men vi njöt ändå och såg lite över alla huvuden. Superfint var det, blev väldigt sugen på att bli isprinsessa :D Men de planerna får jag nog lägga på hyllan, kan ju inte ens stå på ett par skridskor :p (black out-hur fan stavas skridskor??) haha. Superfint inne på Liseberg med mamma! Konstsnö och granar och massa ljusslingor överallt och små längor där de sålde julsaker och fika. Fikade med glögg och mjuk pepparkaka, gott!! Efter en stund åkte vi hem till hotellet. Om det inte regnat och varit så kallt så hade vi kanske stannat ytterliggare en stund. Myste på rummet framför idol.

Båda kvällarna har jag somnat runt tio-halv elva haha. Snacka om utbränd jag som brukar somna vid ett! Idag så var jag som sagt lite krasslig så vi har mest tagit det lugnt... tittat lite på stan, men tagit många pauser hehe. Vi har hunnit med så sjukt mycket dessa dagar och haft sååå mysigt!! Roligt och massa prat och shopping. Hotellet var fint, fint rum och god frukost! Jättefint i bubbelrummet, utsikt över stan! Väldigt romantiskt att göra denna resan med en älskling. Jag måste erkänna att jag saknar min älskling lite nu!

Supersuperkul! Me ♥ my mom!

Visar bilder sen, är hemma hos familjen nu. Träffade Peet på stationen i Hässleholm, där han skulle byta tåg och vi med. Åhh så kul att se honom.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det lät riiiiiktigt mysiiiigt! :D hihih oooh bubbel bad och allt.

Det är bra att våra mammor betyder mycket för oss :D hihih

2009-11-14 @ 22:55:42
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Sanja

Ååååå va mysigt de lät. Var länge sedan man bara åkte iväg någonstans i några dagar o bara vilade ut sig!! Behövs verkligen ibland. =)

2009-11-14 @ 23:08:57
Postat av: therese

du har inte lust att hjälpa mig med att välja outfit till bloggvisningen av new moon på tisdag?

har lagt upp bilder på bloggen alldeles nyss.

skulle vara jättegulligt =)

kram!

2009-11-15 @ 21:00:47
URL: http://seul.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0